در عصر تغییرات مستمر،تنها یادگیرندگان آینده را به ارث خواهند برد
اندازه قلم
A-
A
A+
رنگ سایت
R
A
A
A
پنل کناری
عبارت مورد جستجوی خود را وارد کنید
در حال حاضر از دسترسی مهمان استفاده میکنید (
ورود به سایت
)
پرش به محتوای اصلی
The Impact of Corporate Social Responsibility, Service Experience and Intercultural Competence on Customer Company Identification, Customer Satisfaction and Customer Loyalty (Case Study: PDAM Tirta Khatulistiwa Pontianak West Kalimantan)
خانه
درسها
کتابخانه مجازی و خزانه دانش
مقالات لاتین بانکداری
The Impact of Corporate Social Responsibility, Service Experience and Intercultural Competence on C
پارامترهای ثبتنام
پارامترهای ثبتنام
The Impact of Corporate Social Responsibility, Service Experience and Intercultural Competence on Customer Company Identification, Customer Satisfaction and Customer Loyalty (Case Study: PDAM Tirta Khatulistiwa Pontianak West Kalimantan)
مهمانها اجازهٔ دسترسی به این درس را ندارند، لطفاً با حساب کاربری خود وارد شوید.
ادامه
خانه
تقویم